Jeszcze przed oficjalnym debiutem Porsche Taycan ustanowił już rekordy. W sierpniu 2019 r.kierowca testowy Lars Kern na przedprodukcyjnym samochodzie elektrycznym był w stanie ścigać się na torze Nürburgring w 7 minut i 42 sekundy, odnawiając rekord dla tej klasy. Ale już we wrześniu 2021 roku Tesla Model S Plaid był w stanie poprawić ten czas o 7 sekund. Teraz Porsche powiedział, że po raz kolejny udało się ominąć amerykański samochód elektryczny.
Tym razem rekordowy wynik udało się osiągnąć na Taycan Turbo S, a nie na prostym, ale na sedanie z pakietem Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC). Na oficjalnych zdjęciach widać, że rama i fotele wyścigowe są zainstalowane w samochodzie testowym, ale, jak zapewnia Porsche, zostały one ograniczone do konwersji. Nawet pod względem masy ten samochód odpowiada wersji seryjnej. Ponownie ruszył Lars Kern, któremu udało się pokonać okrążenie o długości 20,8 kilometra w 7 minut i 33 sekundy — około 2 sekundy szybciej niż poprzedni rekord.
Sam zestaw PDCC zawiera 21-calowe koła, które są obute oponami Pirelli P Zero Corsa oraz specjalne oprogramowanie dla systemu Porsche 4D Chassis Control. Klienci mogą zamówić zarówno nowy samochód z tym pakietem, jak i będą mogli zamówić go do już zakupionych Taycan Turbo S. teraz pakiet 13 377 Euro jest dostępny tylko dla pojazdów elektrycznych z roku modelowego 2023, których produkcja rozpoczęła się w zeszłym miesiącu.
Mimo że Taycan Turbo S nadal był w stanie ominąć Model S Plaid, status najszybszego elektrycznego samochodu Nurburgring nie należy do tych modeli bez wątpienia. W maju 2017 r.chiński NIO EP9 był w stanie przejechać ten utwór w niewiarygodne 6 minut i 45 sekund. A w czerwcu 2019 roku ten czas był w stanie poprawić Volkswagen ID. R, co więcej, natychmiast przez 40 sekund. Niuans polega na tym, że ani Volkswagen, ani Nio nie są produkowane seryjnie. Jeśli Chińczycy wyprodukowali co najmniej mikro serię 16 sztuk, Volkswagen ograniczył się do jednego rekordowego prototypu ID. R.