ubezpieczenie oc biura rachunkowego co obejmuje

Jakie ubezpieczenie dla biura rachunkowego?

Ustawa o rachunkowości wprost nakłada na przedsiębiorców wykonujący działalność z zakresu usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych obowiązek zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (OC) za szkody wyrządzone w związku z prowadzoną działalnością.

Jak uzyskać odszkodowanie z OC biura rachunkowego?

telefonicznie pod numerem 801 102 102 lub 22 566 55 55, mailowo na adres : [email protected], SMSem o treści SZKODA na numer 4102 (PZU S.A. oddzwoni do Państwa i przyjmie zgłoszenie), poprzez formularz na stronie www.pzu.pl.

Ile kosztuje ubezpieczenie OC biura rachunkowego?

Cena OC biura rachunkowego zależy od zakresu i sumy ubezpieczenia. Podstawowe OC można kupić za ok. 260 – 350 zł rocznie, jednak zazwyczaj to nie wystarczy.

Jak sprawdzić czy biuro rachunkowe ma OC?

Zatem, informacje takie można sprawdzić w KIDP. Jeżeli się nie uda, to radzę zmienić doradcę.

Przed czym chroni polisa OC biura rachunkowego?

Obowiązek zawarcia umowy ubezpieczenia OC biur rachunkowych spoczywa tylko na przedsiębiorcach usługowo prowadzących księgi rachunkowe. Ochrona obejmuje szkody wyrządzone w związku z prowadzoną działalnością. Nie ważne czy powstały one w wyniku działania czy zaniechania.

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: