Jak sprawdzić status naprawy telefonu w Orange?
Jak sprawdzić status naprawy w Cyfrowym Centrum Obsługi?
- Wejdź na stronę centrum obsługi.
- W kafelku Status naprawy wprowadź numer IMEI lub numer seryjny.
- Kliknij ikonę lupy.
Jak zwrócić telefon do Orange?
Jak to działa?
- Zgłoś uszkodzone urządzenie na stronie www.orangesmartcare.pl.
- W ciągu 2 dni kurier odbierze od Ciebie uszkodzony sprzęt.
- Naprawimy urządzenie w autoryzowanym serwisie w ciągu 7 dni roboczych.
- Kurier dostarczy naprawione urządzenie na Twój adres.
Kopia
Jak sprawdzić status naprawy mojego telefonu?
Aplikacja wsparcia. Przejdź do Support>Fast Services>Repair Status, wejdź do interfejsu Check Status, dotknij CHECK OTHER DEVICE i wprowadź numer SR lub SN, aby wysłać zapytanie. W odpowiedzi otrzymasz szczegółowe informacje w formie karty serwisowej, takie jak czas naprawy i status telefonu.
Jak sprawdzić, czy moja linia telefoniczna jest uszkodzona?
dzwoniąc na infolinię *100 lub 510 100 100 (klient indywidualny) lub * 600 lub 510 600 600 (klient biznesowy) – infolinia jest czynna całą dobę, koszt zgodny z cennikiem operatora, w aplikacji Mój Orange lub po zalogowaniu do konta na www.orange.pl – więcej informacji znajdziesz tutaj.
Jak długo trwa naprawa telefonu na gwarancji w Orange?
Serwis ma 14 dni na naprawę, większość napraw kończy się w 9 dni.
Jak długo trwa naprawa telefonu w serwisie?
Standardowa naprawa urządzenia trwa do 5 dni roboczych od momentu dostarczenia urządzenia do serwisu. Średnio proces naprawy trwa od 7 do 10 dni roboczych wliczając w to wizytę kuriera.