Jak sprawdzić ubezpieczenie telefonu w orange

Jak sprawdzić status naprawy telefonu w Orange?

Jak sprawdzić status naprawy w Cyfrowym Centrum Obsługi?

  1. Wejdź na stronę centrum obsługi.
  2. W kafelku Status naprawy wprowadź numer IMEI lub numer seryjny.
  3. Kliknij ikonę lupy.

Jak zwrócić telefon do Orange?

Jak to działa?

  1. Zgłoś uszkodzone urządzenie na stronie www.orangesmartcare.pl.
  2. W ciągu 2 dni kurier odbierze od Ciebie uszkodzony sprzęt.
  3. Naprawimy urządzenie w autoryzowanym serwisie w ciągu 7 dni roboczych.
  4. Kurier dostarczy naprawione urządzenie na Twój adres.

Kopia

Jak sprawdzić status naprawy mojego telefonu?

Aplikacja wsparcia. Przejdź do Support>Fast Services>Repair Status, wejdź do interfejsu Check Status, dotknij CHECK OTHER DEVICE i wprowadź numer SR lub SN, aby wysłać zapytanie. W odpowiedzi otrzymasz szczegółowe informacje w formie karty serwisowej, takie jak czas naprawy i status telefonu.

Jak sprawdzić, czy moja linia telefoniczna jest uszkodzona?

dzwoniąc na infolinię *100 lub 510 100 100 (klient indywidualny) lub * 600 lub 510 600 600 (klient biznesowy) – infolinia jest czynna całą dobę, koszt zgodny z cennikiem operatora, w aplikacji Mój Orange lub po zalogowaniu do konta na www.orange.pl – więcej informacji znajdziesz tutaj.

Jak długo trwa naprawa telefonu na gwarancji w Orange?

Serwis ma 14 dni na naprawę, większość napraw kończy się w 9 dni.

Jak długo trwa naprawa telefonu w serwisie?

Standardowa naprawa urządzenia trwa do 5 dni roboczych od momentu dostarczenia urządzenia do serwisu. Średnio proces naprawy trwa od 7 do 10 dni roboczych wliczając w to wizytę kuriera.

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: