ile kosztuje ubezpieczenie oc księgowego

Czy biuro rachunkowe musi mieć ubezpieczenie OC?

Obowiązek zawarcia umowy ubezpieczenia OC biur rachunkowych spoczywa tylko na przedsiębiorcach usługowo prowadzących księgi rachunkowe. Ochrona obejmuje szkody wyrządzone w związku z prowadzoną działalnością. Nie ważne czy powstały one w wyniku działania czy zaniechania. Tyle wynika z art.

Jak sprawdzić czy biuro rachunkowe ma OC?

Zatem, informacje takie można sprawdzić w KIDP. Jeżeli się nie uda, to radzę zmienić doradcę.

Ile kosztuje ubezpieczenie dla biura rachunkowego?

Cena OC biura rachunkowego zależy od zakresu i sumy ubezpieczenia. Podstawowe OC można kupić za ok. 260 – 350 zł rocznie, jednak zazwyczaj to nie wystarczy.

Co należy do ksiąg rachunkowych?

Co składa się na księgi rachunkowe?1) dziennik;2) księgę główną;3) księgi pomocnicze;4) zestawienia: obrotów i sald kont księgi głównej oraz sald kont ksiąg pomocniczych;5) wykaz składników aktywów i pasywów (inwentarz).

Kto może usługowo prowadzić księgi rachunkowe?

każdy zainteresowany, który ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz spełni wymóg niekaralności, a także posiada polisę OC może prowadzić działalność w zakresie usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Tym samym posiadanie certyfikatu księgowego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych nie jest już wymagane.

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: