biuro rachunkowe jakie ubezpieczenie

Czy biuro rachunkowe musi być ubezpieczone?

Obecne regulacje prawne przewidują, że obowiązkowe OC działalności biura rachunkowego obejmuje wyłącznie prowadzenie pełnej księgowości na podstawie ustawy o rachunkowości.

Czy każde biuro rachunkowe musi mieć OC?

po wejściu w życie rozporządzenia wprowadzono jedną obowiązkową suma gwarancyjną w obowiązkowym OC biur rachunkowych, która wynosi 10 tys. euro. Co ważne, obecnie obowiązek ubezpieczenia nie dotyczy wszystkich biur, ale jest zależny od rodzaju wykonywanych czynności.

Ile kosztuje ubezpieczenie dla biura rachunkowego?

Cena OC biura rachunkowego zależy od zakresu i sumy ubezpieczenia. Podstawowe OC można kupić za ok. 260 – 350 zł rocznie, jednak zazwyczaj to nie wystarczy.

Jak uzyskać odszkodowanie z OC biura rachunkowego?

telefonicznie pod numerem 801 102 102 lub 22 566 55 55, mailowo na adres : [email protected], SMSem o treści SZKODA na numer 4102 (PZU S.A. oddzwoni do Państwa i przyjmie zgłoszenie), poprzez formularz na stronie www.pzu.pl.

Jak sprawdzić czy biuro rachunkowe ma OC?

Zatem, informacje takie można sprawdzić w KIDP. Jeżeli się nie uda, to radzę zmienić doradcę.

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: